Παλλάδος Αθηνάς 44, Παλλήνη
Τηλ.: 210 6034 203


Ωράριο Γυμναστηρίου:
Καθημερινά
Δευτέρα -Παρασκευή: 11:00 - 21:00

Προγράμματα

Weight FightTM
Δευτέρα : 10:00 - 11:00 & 18.00 - 21.00
Τετάρτη : 10:00 - 11:00 & 18.00 - 21.00
Παρασκευή : 10.00 - 11:00 & 18.00 - 21.00

Αίθουσα με βάρη
Δευτέρα-Παρασκευή 11:00 - 21.00

TRX
Τρίτη: 20:00 - 21:00
Πέμπτη: 20:00 - 21:00

Pilates
Δευτέρα: 17:00-18:00
Τρίτη: 11:00-12:00 & 16:00-17:00
Τετάρτη: 17:00-18:00
Πέμπτη: 11:00-12:00 & 16:00-17:00
Παρασκευή: 11:00-12:00 & 17:00-18:00

Ορθοσωμία
Δευτέρα: 13:30 -14:30
Τετάρτη: 13:30 -14:30
Παρασκευή: 13:30 -14:30

Kick Boxing
Τρίτη: 18:00-19:00
Πέμπτη: 18:00-19:00
 

Blog

Εκγύμναση κοιλιακών, ραχιαίων με σκοπό την βελτίωση της κινητικότητας της οσφυϊκής μοίρας.

  |   Επίστημονικά Άρθρα

Πολλές φορές η αιτία να ξεκινήσουμε την γυμναστική,έρχεται μετά από ενοχλήσεις στην μέση ή στην οπίσθια μηριαία επιφάνεια.

Η συμπτωματολογία ποικίλλει από άτομο σε άτομο,όπως και τα αίτια. ωστόσο η επίσκεψή μας στον εξειδικευμένο γιατρό ,θα μας οδηγήσει στο γυμναστήριο με έναν συγκεκριμένο στόχο:ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΚΟΙΛΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΡΑΧΙΑΙΩΝ,με την συναφή βελτίωση της κινητικότητας της μοίρας σπονδυλικής στήλης.

Ο σωστός τρόπος εκγύμνασης όμως, δεν καλύπτεται από μια τέτοια γενικότητα!!

Γιατί απαιτείται “εξατομικευμένη” και εξειδικευμένη προπόνηση, με το κατάλληλο πρόγραμμα κ κυρίως, συνδυασμό ασκήσεων όλου του σώματος.

Η λειτουργία και η κινησιολογία του ανθρώπινου σώματος περικλείει μία “ολότητα”, και αυτή είναι άλλωστε η ομορφιά του!!

Όποια λοιπόν αιτία μας οδηγήσει στο γυμναστήριο με σκοπό την ενδυνάμωση αλλά κ την βελτίωση της κινητικότητας της οσφυϊκής μοίρας και όχι μόνον, ένα είναι το σίγουρο: αυτό επιτυγχάνεται με επιστημονική προσέγγιση ώστε να γυμναστεί ΟΛΟ μας το σώμα.

Τόμης Οικονόμου 

Καθηγητής Φυσικής Αγωγής.